Vođenje projekta

Pružamo stručno znanje i savjete investitoru tijekom planiranja i upravljanja projektima kako bi naši klijenti uspješno realizirali projekte te ostvarili svoje ciljeve u području graditeljstva.

Podrška smo investitoru kroz sve faze projekta: izradu projektne dokumentacije, program, tenderiranje, planiranje proračuna, upravljanje resursima, građenje i primopredaju.

 

Poslovi vođenja projekata (project managmenta) sastoje se od sljedećih obveza izvršitelja u svim fazama:

·         Pružiti savjete po zahtjevu Investitor vezane uz izradu projektne dokumentacije, program, tenderiranje, građenje, troškove građenja i primopredaju

·         Imenovati voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira primjenu propisa

·         Osigurati stalno prisustvo voditelja projekta

·         Imenovati suradnike voditelja projekta

·         Planiranje i praćenje revizije dinamike realizacije projekta

·         Ekonomska obrada podataka o vođenju projekta

·         Analiza projektne dokumetnacije, glavnog projekta, izvedbene dokumentacije i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna dokumentacije

·         Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije

·         Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste Ponuditelja

·         Raspis tenedera zajedno s Naručiteljem

·         Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama

·         Predlaganje najpovoljnijeg Izvoditelja Naručitelju

·         Izrada prijedloga ugovora o građenju

·         Pravna pomoć pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima

·         Suradnja s državnim dijelima

·         Praćenje tijeka postupka ishođenja lokacijske dozvole i potvrde glavnog projekta građevine

·         Svakodnevna koordinacija sudionika i svih izvoditelja na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd...)

·         Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta

·         Revizija planova provedbe projekta

·         Tjedno izvještavanje o stanju projekta

·         Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih izvoditelja uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika

·         Provjera izvedbenih planova izvođača radova prema zahtjevima projekta

·         Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa ugovora

·         Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete

·         Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova

·         Izrada odgovarajućih izvješća Investitoru o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća

·         Sastavljanje liste garantnih rokova

·         Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka

·         Priprema prijedloga za raskid ugovora ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom izvođača

·         Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja

·         Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja

·         Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku

·         Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija izvoditelja i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu

·         Provjera sve projektne i ostale dokumentacije; nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasnica prije izvođenja radova pismeno o   tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje

·         Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana građevna dozvola, i izvedbene dokumentacije

·         Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom ovog Ugovora

·         Postupak u skladu s pismenim uputama Naručitelja

vrh stranice