Vođenje projekta

2
Vođenje projekta 1
Vođenje projekta 2
Poslovi vođenja projekata (project managmenta) sastoje se od sljedećih obveza izvršitelja u svim fazama:

  • Pružiti savjete po zahtjevu Investitor vezane uz izradu projektne dokumentacije, program, tenderiranje, građenje, troškove građenja i primopredaju
  • Imenovati voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira primjenu propisa
  • Osigurati stalno prisustvo voditelja projekta
  • Imenovati suradnike voditelja projekta
  • Planiranje i praćenje revizije dinamike realizacije projekta
  • Ekonomska obrada podataka o vođenju projekta
  • Analiza projektne dokumetnacije, glavnog projekta, izvedbene dokumentacije i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna dokumentacije
  • Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije
  • Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste Ponuditelja
  • Raspis tenedera zajedno s Naručiteljem
  • Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama
  • Predlaganje najpovoljnijeg Izvoditelja Naručitelju
  • Izrada prijedloga ugovora o građenju
  • Pravna pomoć pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima
  • Suradnja s državnim dijelima
  • Praćenje tijeka postupka ishođenja lokacijske dozvole i potvrde glavnog projekta građevine
  • Svakodnevna koordinacija sudionika i svih izvoditelja na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd...)
  • Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta
  • Revizija planova provedbe projekta
  • Tjedno izvještavanje o stanju projekta
  • Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih izvoditelja uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika
  • Provjera izvedbenih planova izvođača radova prema zahtjevima projekta
  • Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa ugovora
  • Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete
  • Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova
  • Izrada odgovarajućih izvješća Investitoru o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća
  • Sastavljanje liste garantnih rokova
  • Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka
  • Priprema prijedloga za raskid ugovora ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom izvođača
  • Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja
  • Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja
  • Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku
  • Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija izvoditelja i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu
  • Provjera sve projektne i ostale dokumentacije; nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasnica prije izvođenja radova pismeno o tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje
  • Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana građevna dozvola, i izvedbene dokumentacije
  • Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom ovog Ugovora
  • Postupak u skladu s pismenim uputama Naručitelja